.٠•●♥آجـــ,ــ,ــــلـــــ,ــى كـــــــ,ـــ,ــلام♥●•٠·
عايز تسيبنى 111iky
عايز تسيبنى App_full_proxy.php?app=11007063052&v=1&size=o&cksum=cb272d2a241b4876540c7853cca907bb&src=http%3A%2F%2Fimg210.imageshack.us%2Fimg210%2F6893%2F79411602
اهلا و سهلا بزائرنا الكريم ... نرجو التسجيل لتستمتع معناا بكل جديد

او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي

سنتشرف بتسجيلك

ولو مسجلتش هـتـتـنـفـخ

يلاه ادخل برجلك اليمين مش هنقضيها كلام

مــتــنساش تقفل باب المنتدى وراك .. المنتدى مكيف

وبعد اذنكم والنبى اقلعه الدزم بره علشان فى سجاده جديده
عايز تسيبنى 111iky
عايز تسيبنى 111iky
عايز تسيبنى App_full_proxy.php?app=11007063052&v=1&size=o&cksum=cb272d2a241b4876540c7853cca907bb&src=http%3A%2F%2Fimg210.imageshack.us%2Fimg210%2F6893%2F79411602
اهلا و سهلا بزائرنا الكريم ... نرجو التسجيل لتستمتع معناا بكل جديد

او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي

سنتشرف بتسجيلك

ولو مسجلتش هـتـتـنـفـخ

يلاه ادخل برجلك اليمين مش هنقضيها كلام

مــتــنساش تقفل باب المنتدى وراك .. المنتدى مكيف

وبعد اذنكم والنبى اقلعه الدزم بره علشان فى سجاده جديده
عايز تسيبنى 111iky
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز تسيبنى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MeNo
مش اي حد
MeNo

المزاج : 2olly 3omrry ysawy eh .. law makontesh gamby feeh .. law ma3eshtesh 3omrry gambak .. 2olly bs a2esho leeeh
انثى

عايز تسيبنى Empty
مُساهمةموضوع: عايز تسيبنى   عايز تسيبنى I_icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 1:25 am

عايز تسيبني مش كده ماتقولها ليا قول انك طول الوقت دا بتكدب عليا ماهو كل شيء واضح وباين اهو في عينيك

مش همنعك واتفضل امشي مع السلامة انا مش هدمع وانت راسم الإبتسامة ياخسارة الحب اللي كان جوايا ليك

فكرتك في الأول طيب عندك احساس خليتك من قلبي قريب عن كل الناس في عينيا انا شلتك وعاملتك بما يرضي الله

حبيتك اكتر من نفسي مالعبتش بيك ماعملتش حتى حساب نفسي وطال صبري عليك انا آخر حاجة هقلهالك منك لله

ابعد خلاص مش مشكلة ماهي هي هي ولو ان اصعب مرحلة اللي لسا جاية انا ما افتكرش هنسى كل دا في يومين

الحق معادك اللي مستنيك زمانه قلقان عليك زي اللي قبله واللي كانو زي اللي كانو مسلمين ومصدقين

فكرتك في الأول طيب عندك احساس خليتك من قلبي قريب عن كل الناس في عينيا انا شلتك وعاملتك بما يرضي الله

حبيتك اكتر من نفسي مالعبتش بيك ماعملتش حتى حساب نفسي وطال صبري عليك انا آخر حاجة هقلهالك منك لله
^-^F@THY^-^
Egyptian Network Admins
Egyptian Network Admins
^-^F@THY^-^

المزاج : مطحوووووووووووووووووووون
ذكر

عايز تسيبنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تسيبنى   عايز تسيبنى I_icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 2:37 pm

lol! lol!
MeNo
مش اي حد
MeNo

المزاج : 2olly 3omrry ysawy eh .. law makontesh gamby feeh .. law ma3eshtesh 3omrry gambak .. 2olly bs a2esho leeeh
انثى

عايز تسيبنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تسيبنى   عايز تسيبنى I_icon_minitimeالأحد مارس 11, 2012 4:15 am

confused
نودي
بدا يتحرق
نودي

المزاج : ???????
انثى

عايز تسيبنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تسيبنى   عايز تسيبنى I_icon_minitimeالخميس أبريل 19, 2012 1:10 am

Sleep Sleep

عايز تسيبنى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ....عايز تسيبنى....
» اللي عايز عينه تزغلل يبص